Melatoniin

8,40

Melatoniin lühendab uinumiseks kuluvat aega (kasulik toime avaldub siis, kui tarbitakse 1mg melatoniini vahetult enne magamaminekut) ning kergendab ajavööndivahetuse väsimusega seotud subjektiivseid kaebusi.

Kategooria:

Kirjeldus

1,9 mg tabletis, 30tbl.

Melatoniin lühendab uinumiseks kuluvat aega (kasulik toime avaldub siis, kui tarbitakse 1mg melatoniini vahetult enne magamaminekut) ning kergendab ajavööndivahetuse väsimusega seotud subjektiivseid kaebusi.

Koostis: kaltsiumfosfaat, mikrokristalliline tselluloos, hüdroksüpropüültselluloos, melatoniin (1 mg) magneesiumstearaat ja ränidioksiid.

Annustamine: 1 tablett päevas pool tundi enne magama minekut. Mitte ületada soovituslikku annust. Toidulisand ei asenda mitmekülgset ja tasakaalustatud toitumist ning tervislikku elustiili. Säilitada lastele kättesaamatus kohas.

Lisaks:

Nii loomsed kui taimsed toidud, eriti aga söödavad taimed, sisaldavad melatoniini nii valmiskujul kui ka selle eel-ainet trüptofaani.

  • Tarbi melatoniini ja trüptofaani sisaldavaid toiduaineid. Melatoniini leidub puuviljades, marjades ja köögiviljades, samuti teraviljatoitudes ja fermenteeritud piimatoodetes. Trüptofaani leidub valgurikastes toiduainetes: pähklid, oad, seemned ja teravili, piimatooted, liha, kala ja muna ning seened.
  • Tarbi päevas vähemalt 5 portsjonit köögi- ja puuvilju ning marju. Osa portsjonitest söö kindlasti toorena, kasutades erinevaid vilju salatites ja smuutides.
  • Ära liialda kohvi ega alkoholi tarvitamisega. Ära ületa alkoholi madala riski piiri jäävaid koguseid: naistel kuni 2 ühikut ja meestel kuni 4 ühikut päevas.
  • Ära söö liiga hilja õhtul ega liiga suuri koguseid. Õhtusöögiks või õhtuooteks eelista liha asemel valguallikana kala, kaunvilja, muna.
  • Hoia veresuhkur tasakaalus, eelistades kiudainerikkaid süsivesikuallikaid nagu täisteratooted ja köögivili. Hoia suhkrurikaste toodete tarbimine mõistlikkuse piires, et vere glükoositase liigselt kõikuma ning und segama ei hakka.

Allikas: tervisliktoitumine.ee

LOE LISAKS

Back to Top